fbpx

מגדיאל 57, הוד השרון

החיים יכולים להיות קדחתניים, ובתוך הכאוס, לעתים קרובות אנו שוכחים לתעדף את אחד הדברים החשובים בחיינו – הזוגיות שלנו!
מזל שבדיוק בשביל זה המציאו את יום האהבה.
אז, למה שלא נחזיר את השעון אחורה וניצור מפלט קסום לך ולמי שאהבה נפשך?
התכוננו להתמכר ליום שכולו פינוק, רוגע וצחוק, קבלו רעיונות ליום האהבה שעושים טוב ללב והנשמה:

עיסוי זוגי: למי שאוהבים באמת

דמיינו את זה: אתם ובן או בת הזוג שלכם מוקפים מוזיקה מרגיעה וניחוח של שמנים ריחניים בספא שליו בהוד השרון. התחילו את יום האהבה שלכם עם עיסוי זוגי שיפיג כל מתח ויקבע מצב רוח ליום של זוגיות ואהבה.

טיפ מהמקצוענים:
שלבו עיסוי כפות רגליים או עיסוי קצוות עם עיסוי גוף מלא, ככה תקבלו חוויה אותנטית ומחדשת.

במבו: עיסוי תאילנדי, עיסוי בהוד השרון, ספא בהוד השרון, ספא מומלץ, ספא זוגי מומלץ (בתמונה: כפות ידיים מעניקות עיסוי רגליים)

פעילות ליום האהבה: הרפתקה גסטרונומית

אומרים שהדרך ללב עוברת דרך הבטן, אנחנו מסכימים! אחרי העיסוי תהיו רעבים…פנקו את עצמכם בהרפתקה קולינרית עם שיעור בישול מרגש. למדו להכין יחד ארוחת שלוש מנות טעימה ולהתענג על התוצאות בימים של שגרה. מעדיפים שביום האהבה מישהו אחר יבשל בשבילכם?
בהוד השרון תמצאו מגוון מסעדות ובתי קפה המתאימים לכל העדפה וכיס.

רעיונות ליום האהבה: היו יצירתיים

שחררו את האמן הפנימי וחוו חוויה מעשירה.
הזמינו שיעור ציור או קדרות זוגי, שחררו את היצירתיות תוך כדי יצירת יצירות מופת זה לצד זו, ואל תשכח לחלוק בקבוק של היין האהוב עליכם כדי להוסיף נופך של רומנטיקה לתערובת. זוהי דרך נפלאה ליצור יצירות המגלמות זיכרונות הנוצרים את האהבה שלכם.

רעיונות ליום האהבה: לאהוב בטבע

אם אתם חובבי טבע, בלו את יום הפינוק שלכם מוקפים ביופי של טבע מאוורר. צאו לטיול רגוע, ערכו פיקניק מרגיע ליד אגם שליו, או צאו לטיול אופניים מרהיב. אין כמו להתחבר יחד לטבע כדי לחזק את הקשר שלכם.

רעיונות ליום האהבה: סיום מושלם

בסוף של יום בילוי זוגי ולאחר עיסוי זוגי  – מה מתאים יותר מאשר להתכרבל על הספה עם מבחר של הסרטים האהובים עליכם והרבה חטיפים טעימים. בין אם אתם בעניין של סרטי אהבה, הרפתקאות מלאות אקשן או קלאסיקות מחממות לב, מרתון סרטים הוא הדרך המושלמת להירגע וליהנות אחת מחברתו של זה ולהיפך.

יום האהבה הוא יותר מעוד מועד לומר זה לזו כמה אתם אוהבים והרבה יותר מיום של רגיעה ופינוק משותפים; זו הזדמנות להתחבר ברמה עמוקה יותר, להצית מחדש את להבת הרומנטיקה וליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים
(או לפחות עד יום האהבה הבא…). אז בפעם הבאה שאתם מתכננים דייט עם בן או בת הזוג שלכם, שקלו את הרעיונות הקסומים האלה כדי להפוך את יום האהבה לחוויה בלתי נשכחת! זכרו, המרכיב המרכזי לכל יום פינוק מושלם הוא האהבה והצחוק שאתם חולקים עם בן או בת הזוג.
יום אהבה שמח!